Egy, az építőipar számára bedolgozó cégünk alapításakor lett nyilvánvaló számomra, hogy a cégalapítás korunkban messze nem olyan körülményes dolog, mint hajdanán volt. Főleg, mert vannak olyan cégek is, mint a topcegalapitas.eu. Különböző eszközöket, szerszámokat gyártunk, jómagam pedig mindig is csak a szakmában ismertem ki igazán magamat, de feleslegesen aggódtam a papírozás körülményessége miatt.

Mi a különbség “bt” és “kft” között? A topcegalapitas.eu oldalán természetesen nem csak ilyen általános kérdésekre kaphatunk választ, hanem ők leülnek velünk azt is elmagyarázni, hogy nekünk miért és melyikre lenne szükségünk, és termesztésen segítenek is létrehozni mindent a gyakorlatban. Bár egy másik cégben már szerencsét próbáltunk korábban, de mint utaltam rá, nekem mindig el kell a maximális segítség mindenben, ami nem szigorúan a szakmám végzéséhez kapcsolódik. De ők tényleg személyre szabják nekünk az egészet. Mert embertől, felfogástól, a kijelölt céloktól, tevékenységtől és hozzáállástól is függ, hogy kinek ténylegesen milyen cég alapításába érdemes belevágnia.

Ők, 10 éves tapasztalat birtokában eszközölik ezeket a dolgokat (mármint intézik, ügyvéd útján is a tennivalókat), szóval tényleg mindenképpen érdemes hozzájuk fordulni, bármi hasonló kérdésben. Ügyvédi segítséget is nyújtanak tehát, sőt, még belejelentett székhelycímet is biztosítanak, ha majdani cégünk olyan jellegű lenne, hogy nem igényel állandó telephelyet, a munkavégzés változó helyszíneken történik vagy bármi ilyesmi. Ugyanakkor, ne csak ezekre gondoljunk, ha székhelyet is bérelnénk. Dolgozhatunk mi bárhol, cégünk működésének biztosítása történhet bármilyen fizikális helyen, de ha élünk a székhelyszolgáltatás lehetőségével, a hatóságokkal szemben rutinosan, az ellenőrzéseket és a kényszerintézkedéseket jogszerűen tűrni képes, bejelentett székhelycéget kapunk tőlük. Ahol mindig minden rendben találtatik, és hivatalos felkereshetők leszünk ott. Természetesen ehhez postacím is dukál, ami hatékonyan is működik valódi postacímként. Mindig minden küldemény eljut majd hozzánk.

Ha tudjuk már, mire van szükségünk, előre is, és pusztán a gyorsaság a szempont, ami miatt a topcegalapitas.eu-hoz fordulunk, akkor ki is hagyhatjuk a majdani tanácsadást, ami kapható tőlük. Elég ilyenkor telefonon bejelentkezni és a távolból letisztázni terveinket, szándékainkat. Ebben az esetben már csak a véglegesítéskor szükséges a személyes megjelenés. Időpont egyeztetéssel. Magunkkal kell hoznunk iratainkat az aláíráshoz és egyebek… De egészen addig, a topcegalapitas.eu-val halad a dolog, mint a karikacsapás.

Apróbb teendőink persze mindig lesznek a most soroltak lezongorázása után is, erre készüljünk fel. Ilyen dolgok: cégalapítás után nekünk kell bankszámlát létrehoznunk, ha nincs. Törzstőke elhelyezése azon, majd be kell jelentkezni a Kamarához és a NAV-hoz. Nagyjából ennyi, és tényleg nem több. Ezekben meg mi lenne már bonyolult?…

Ugye milyen egyszerű? Én is meglepődtem, de már nagyon nyugodt vagyok, mert azóta látom, hogy működik is minden. Nem mondom, hogy nincsenek meg a megfelelő embereink, akiknek figyelniük kell a fontos dolgokra a cég hátterét illetően is, de az indulás csodás volt! És, végülis, az a lényeg, hogy az elején lelkesek maradjunk, mert cégalapítás után, mikor már elkezdtük a tevékenységünket, úgyis lesz, ami tol, hajt minket előre, hisz akkor már a valós tevékenységünké a terep. Akkor már nem lesz időnk elveszíteni a lelkesedésünket, ha van elég megrendelés és munka. De, előtte mindig tele vagyunk kétségekkel (főleg az ilyen emberek, akiknek hasonló a személyisége, mint nekem). Ezért kell a legjobbakra bízni mindent, hogy gond se legyen, és az idő se teljen feleslegesen. Topcegalapitas.hu a gyorsaságért és a precizitásért!