Építőiparban dolgozni nem egyszerű dolog. Ha valaki kétkezi munkát végez, akkor egy egész napos munka megerőltető tud lenni. Ha valaki az építőiparban szellemi munkát végez, akkor szerintem ez egy nagyon kreatív és felelősségteljes munka lehet. Hiszen neki kell megtervezni az épületeket, alaposan át kell gondolnia minden kis részletet, de közben a fantáziáját is használhatja és egyedi épületeket is megálmodhat.

Ha valaki belekezd egy vállalkozásba, akkor alaposan utána kell járnia mindennek. Ha ezt megteszi, akkor sok kellemetlenségtől és hibától megóvja magát. Még cégalapítás előtt érdemes lehet egy könyvelőt felkeresni, akivel együtt szeretnénk dolgozni. Vele megbeszéljük, hogy ki lesz a cégvezető, milyen cégforma lesz megfelelő számunkra, milyen adózási módok vannak, és fokozattan figyelni kell, hogy a cégalapítás napján a 20T1041-es dokumentumot a postán le kell adni. Ezt a NAV ellenőrizni szokta, ezért mindenképp fokozattan figyelni kell rá, hogy már az első nap ne kövessünk el olyan hibát, aminek komoly következményei lehetnek. Ezek mellett meg kell adni a cég nevét, székhelyét, tevékenységi köreit és a jegyzett tőkét is meg kell állapítani.

Ha már létre jött a cég, akkor a következő időpontokra kell figyelni: a megalapítás után 8 napon belül nyitni kell egy bankszámlát, amin a tőkét el kell helyezni. 5 napon belül a Kereskedelmi és Iparkamaránál be kell jelentkezni. 15 napon belül pedig a NAV-hoz szükséges bejelentkezni.

Mint látható, több dologra is figyelni kell nem csak a cég megalapulása után, de már előtte is. Ha már létrehoztuk a céget, akkor pedig már csak rajtunk múlik, hogy mit hozunk ki belőle. Sikeresen vezethetjük és nagy dolgokat érhetünk el, vagy csődbe is vihetjük, ha nem szentelünk elég figyelmet a teendőinkre.

Ha megszeretnénk könnyíteni a saját dolgunkat, akkor érdemes lehet a feladatokat kiosztani. Nem kell nekünk megcsinálni mindent csak azért, mert miénk a cég. A részfeladatokat és azokat a teendőket, amiket más is jól el tud végezni, ki kell adni a kezünkből. Ha a fontos feladatokkal foglalkozunk, akkor tudunk előre haladni.

Éppen ezért a székhely feladatait is érdemes lehet másra bízni. A Székhelyszolgáltatás24-nek köszönhetően nem kell többé a székhelyed ügyeivel foglalkozni és minden teendőt elvégeznek helyetted. A székhelyszolgáltatás célja, hogy neked több időd maradjon az igazán fontos teendőkre, és ezzel már ne kelljen foglalkoznod. Nyugodt szívvel rájuk bízhatod a székhelyed ügyeit, hiszen már több éves tapasztalattal rendelkeznek ezért pontosan tudják, hogy milyen helyzetben hogyan járjanak el helyesen. Ha biztos kezekre szeretnéd bízni a vállalkozásod székhelyét, akkor velük nem foghatsz mellé. Az interneten több székhelyszolgáltatás is megtalálható én is megnéztem többet, de végül a Székhelyszolgáltatás24 lett a befutó.

székhelyszolgáltatás

Amikor rátaláltam az interneten a honlapjukra, akkor meglepően igényes és szép weboldal fogadott. Szép a design, a színek jól lettek megválasztva és könnyen átlátható. Ha keresel valamit, akkor nem kell több fület megnyitni, hogy megtaláld a kérdésedre a választ. Egy helyen minden fontos információ megtalálható. Ha elolvasod a honlapon lévő információkat, akkor szinte már mindent tudni fogsz a szolgáltatásról és arról is, hogy mit várhatsz el tőlük, milyen segítséget nyújtanak számodra. Ha szimpatikus amit a weboldalon látsz, akkor pedig nem kell mást tenned, mint felvenni velük a kapcsolatot.

Amennyiben csak azért van szükséged székhelyre, hogy ne a saját otthonodba legyen bejelentve a vállalkozás, akkor a Székhelyszolgáltatás24-et mindenképp gondold át. Ha a saját otthonodba jelented be a céget, akkor ott fognak történni a hatósági intézkedések. Éppen ezért érdemes lehet külsős helyszínt választani székhelynek, hiszen ezzel megóvhatjuk a családunkat a kellemetlenségektől. Ilyen esetekben a Székhelyszolgáltatás segít neked kiválasztani a legjobb székhelyet és minden lépésben segítséget nyújtanak. Ha szeretnéd, akkor még olyan településen is tudsz székhelyet választani, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Pest megyében egyes településeken nem kell IPA-t fizetni. Ilyen Újlengyel is. Ha úgy döntötök a könyvelőddel, hogy számodra az iparűzési adó mentes székhely jobban megéri, akkor Újlengyel tökéletes választás lehet.

A székhelyen cégtáblára kihelyezik a cégnevet és meghatározással az összes postai küldeményt átveszik helyetted. Így nem kell a postán sorban állnod, minden leveled átvételre kerül időben és az átvételt követően szkennelve továbbítják e-mailben a részedre. A csomagokat minden hónap elején elküldi az általad korábban megadott címre, így ezeket is mindig megkapod. A székhelyre érkező hatóságokat törvényesen fogadják illetve a kényszerintézkedéseket tűrik. Ami még plusz, hogy havonta egyszer ingyenesen biztosítanak egy tárgyalót. Ilyenkor itt megtarthatod a havi meetingeket, ügyfelekkel találkozhatsz vagy bármi más összejövetelt megejthetsz. Ezeket az alkalmakat érdemes lehet kihasználni, hiszen ennek köszönhetően nem kell külön tárgyalót bérelni és ezt a költséget is megspórolhatjuk. További előny még, hogy a székhelyen nem kell külön adminisztrációt fenntartani.

Amennyiben úgy gondolod, hogy ezeket a feladatokat Te is szívesen kiadnák a kezeid közül, akkor mindenképp nézd meg a Székhelyszolgáltatás24 weboldalát, ahol minden fontos dologról informálnak.

Miért érdemes a Székhelyszolgáltatás24-et választani?

Mára már több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek. Budapesten kezdték a munkájukat, majd idővel Újlengyelben is szereztek tapasztalatot. Szoros és jó kapcsolatot ápolnak ügyvédi irodákkal. Ennek köszönhetően minden helyzetben törvényesen és jogszerűen járnak el. A cég pénzügyileg stabil, amit az is bizonyít, hogy a Bisnode által minősítve vannak. Ezek mind azt mutatják, hogy a cég megbízható, szakmailag kiemelkedő és bármilyen helyzetbe is kerüljenek, nagy valószínűséggel meg fogják tudni oldani.

A 11 éves tapasztalatnak köszönhetően már sok mindennel találkoztak, a tudásukat folyamatosan frissítik és nyomon követik a változásokat. Így mindig a lehető legjobb döntéseket próbálják meghozni, amiben az ügyvédek is a rendelkezésükre állnak, hogy törvényesen járhassanak el.

Ha olyan székhelyszolgáltatót keresel, akiben 100%-osan megbízhatsz, segítőkész és mindenben a rendelkezésedre áll, akkor a Székhelyszolgáltatás24 lesz jó választás számodra. Viszont mielőtt döntenél mindenképp olvasd el a tudnivalókat a weboldalon, hiszen ott olyan információkat is fellelhetsz, amik segíthetnek a jó döntés meghozatalában.

Ha nem szeretnéd a székhelyed miatt a családodat terhelni, akkor mindenképp válassz egy olyan helyszínt, ami eltér az otthonodtól. A Székhelyszolgáltatás24 segít megtalálni a számodra ideális székhelyet és miután ez megtörtént a további székhellyel kapcsolatos feladatokat is ellátják.

A székhely feladatait ők sokkal jobban megtudják oldani, mintha te csinálnád. Hiszen nekik nem kell mással foglalkozni, ők maximálisan ezeket az ügyeket intézik. A felszabadult időben olyan feladatokkal és ügyekkel tudsz foglalkozni, amik előre vihetik a céget és ennek köszönhetően fontosabbak is.

Válassz jól és kíméld meg magad a kisebb feladatoktól. A Székhelyszolgáltatás24 a Te segítségedre jött létre. Használd ki ezt a lehetőséget, hogy könnyebben és gördülékenyebben mehessenek a céged ügyei.